Agregat prądotwórczy Proton 1
towar niedostępny

Opis

System ReadyToGo™
Agregat prądotwórczy z tej oferty przygotowany jest do błyskawicznej pracy. Nie wymaga dodatkowych prac typu zalanie olejem, montażem rączek, kół, ładowania akumulatora oraz innych czasochłonnych działań. Agregat jest do Państwa dostarczony kompletny bez potrzeby zakupu dodatkowych rzeczy, agregat posiada wszystko co jest potrzebne do pracy na najwyższym poziomie wydajności.

Stabilizacja napięcia
Co raz więcej urządzeń elektronicznych jest co raz bardziej czułych na wszelkie wahania napięcia w sieci. W agregacie (model) zastosowaliśmy nowoczesny regulator napięcia (ang. AVR) który pozwoli Ci bezpiecznie uruchomić urządzenia typu telewizor oraz komputer oraz co ważne! Podtrzymać w nich wysokiej jakości napięcie.

Elektryczny rozruch
Agregat wyposażony został w mocny markowy rozrusznik elektryczny oraz pojemny akumulator - agregat odpalisz w prosty sposób za pomocą kluczyka zupełnie jak samochód. Dodatkowo, agregat wyposażony jest w świece żarowe do rozruchu podczas ostrej zimy. To nie wszystko, agregat podczas pracy ładuje swój akumulator, dzięki temu nie musisz martwić się o jego gotowość do pracy.

Monitoring pracy
W agregacie zastosowaliśmy różne czujniki oraz urządzenia pomiarowe takie jak licznik motogodzin, pomiar napięcia (woltomierz) oraz amperomierz. Co oznacza to dla Ciebie? Dzięki tym pomiarom otrzymujesz kontrolę nad poziomem parametrów podczas pracy agregatu. Wspominane czujniki dotyczą temperatury oleju, poziomu paliwa, wysokości napięcia - wszelkie odchyły od normy są odpowiednio zabezpieczone.
Silnik który służy
Produkcja każdego silnika przechodzi serię gruntownych testów diagnostycznych, nie możemy sobie pozwolić na powrót agregatów na serwis, dlatego korzystamy z podzespołów renomowanych firm w tym będącej liderem japońskiej firmy NSK która dostarcza dla nas główne łożysko. Wszystkie silniki posiadają certyfikat CE zgodny z europejskimi normami oraz certyfikat EPA określający standardy dla najbardziej wymagających rynków w tym Ameryki Północnej.
Silnik wyróżnia prostota budowy co pozwala na bezawaryjną pracę co również przekłada się na jego długą żywotność. Wielu klientów zwraca uwagę na jego bardzo niskie koszty eksploatacji gdyż przy pracy na poziomie 80% mocy agregat prądotwórczy Proton 1 potrafi spalić niepełna 1.2 litra oleju napędowego na godzinę! Silnik przeznaczony jest do pracy w trudnych warunkach np. na placach budowy - z taką myślą powstał, dlatego też praca w domowych warunkach nie będzie dla niego wyzwaniem, przekłada się to na spokój i pewność że agregat wystartuje wtedy kiedy będzie to potrzebne. W dalszej części opisu znajdziesz szczegółowe dane techniczne silnika.

Niezawodna prądnica
Wszystkie prądnice wykorzystywane w agregatach Proton posiadają uzwojenia w 100% miedziane jest to najbardziej optymalne rozwiązanie które zwiększa znacząco trwałość prądnicy i pozwala zaoszczędzić dużo późniejszych problemów.
Chłodzenie jest niezbędne dla poprawnej sprawności prądnicy. W łatwy sposób możemy dostrzec starszą jednostkę poprzez zastosowanie zewnętrznej łopatki wentylatora znajdującej się bezpośrednio na wale wirnika za kołem pasowym. Stosowana prądnica w agregacie Proton 1 wykorzystuje nowoczesne znacznie wydajniejsze rozwiązanie - wentylatory chłodzące wewnątrz aluminiowej obudowy. W prądnicy zastosowano stabilizator napięcia AVR+ który został opisany w dalszej części opisu.

Dane techniczne agregatu Proton 1 | Wartość |
---|---|
Moc znamionowa | 7000 Watt (8.75kVA) |
Moc maksymalna (do 15 minut) | 7600 Watt (9.5kVA) |
Generowany poziom hałasu | 84dB (pomiar - 5m, otwarta przestrzeń) |
Napięcie | Jednofazowe, 230V |
Częstotliwość | 50Hz |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l |
Rodzaj paliwa | Diesel ![]() |
Spalanie | 1.1l na godzinę (praca na poziomie 90% mocy maksymalnej) |
Czas chłodzenia | 30 minut |
Praca na pełnym zbiorniku | 8 godzin |
Możliwość wyprowadzenia spalin poza obiekt | Tak |
Parametry silnika | |
Rodzaj silnika | Wysokoprężny (diesel) |
Ilość cylindrów | 1 |
Wtrysk bezpośredni | Tak |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Pojemność skokowa | 456 cc3 (88x75) |
Ilość obrotów na minutę (RPM) | 3000 |
Automatyczna regulacja obrotów | Tak |
Czujnik poziomu oleju | Tak |
Czujnik ciśnienia oleju | Tak |
Rodzaj rozrządu | Zaworowy napędzany kołem zębatym |
Sposób smarowania | Wymuszone, silnik z pompą olejową |
Rozrusznik | 800W |
Pojemność miski olejowej | 1.6l |
Proponowany olej | 10W40 SHELL HELIX półsyntetyk |
Rodzaj zaworu | Elektromagnetyczny, sterowany pojedynczym elektromagnesem |
Funkcje | |
Wbudowany i-AVR (2%) | Tak |
Samoczynny zapłon rezerwy | Opcjonalnie |
Pilot zdalnego sterowania | Tak, do 90m na otwartej przestrzeni |
Rodzaj rozruchu | Elektryczny |
Świece żarowe | Tak |
Czujnik oleju | Tak |
Wskaźnik poziomu paliwa | Tak |
Woltomierz | Tak - elektryczny |
Amperomierz | Tak - elektryczny |
Zabezpieczenie prądowe | C32 |
Licznik motogodzin | Tak - elektryczny |
Akumulator | 36Ah |
Zestaw transportowy | Tak (duże koła oraz rączki) |
Wymiary | |
Średnica kół Ø | 22cm |
Długość | 73cm |
Szerokość | 50cm |
Wysokość | 62cm |
Waga brutto | 141kg |
Waga netto | 127kg |