Agregat prądotwórczy Proton 3

Opis
Trójfazowy agregat prądotwórczy Proton 3 przystosowany do pracy w trybie rozruchu automatycznego (SZR) Dodatkowym udogodnieniem jest niezawodny silnik, miedziana prądnica i świece. Sztandarowy model, z nami od początków firmy. Agregat doskonały na budowę.

System ReadyToGo™
Agregat prądotwórczy Proton 3 to urządzenie, które kupujesz w pełni gotowe do pracy i kompletnie wyposażone. Otrzymujesz agregat z naładowanym akumulatorem, zalany olejem z zamontowanymi rączkami i kołami. Przed pierwszym uruchomieniem nie wymaga on z Twojej strony kompletnie żadnych przygotowań. Nie musisz także dokonywać jakichkolwiek dodatkowych zakupów, aby cieszyć się jego maksymalnie wydajną pracą.

Stabilizacja napięcia
Dzisiejsze urządzenia elektroniczne są niezwykle podatne na wszelkie wahania napięcia sieciowego. Agregat Proton 3 posiada wbudowany, nowoczesny regulator napięcia (ang. AVR), dzięki któremu zawsze bezpiecznie uruchomisz każde urządzenie w rodzaju komputera czy telewizora.

Elektryczny rozruch
Agregat posiada wyjątkowo skuteczny rozrusznik elektryczny od jednego z najlepszych na rynku producentów, jak również świece żarowe, nieocenione, kiedy musimy uruchomić nasze urządzenie w czasie silnego mrozu. Jego pojemny akumulator ładuje się za każdym razem, kiedy agregat pracuje, zawsze więc posiada zapas energii, pozwalający mu być stale gotowym do działania. Agregat włączysz przekręcając kluczyk - jak w samochodzie - czyli w najprostszy możliwy sposób.

Monitoring pracy
Agregat wyposażony jest w szereg bardzo pomocnych czujników i urządzeń pomiarowych, w rodzaju wskaźników temperatury oleju oraz poziomu paliwa, woltomierza, amperomierza czy licznika motogodzin. Pozwalają one wygodnie i kompleksowo monitorować parametry pracy urządzenia i zareagować natychmiast, jeśli któryś z parametrów okazałby się nieprawidłowy.
Silnik który służy
Silnik agregatu jest jego sercem, bezawaryjny ii niezwykle żywotny, wynika to z prostoty konstrukcji. Jedna z największych jego zalet to także bardzo niski koszt eksploatacji. Agregat prądotwórczy Proton 3, pracując na poziomie 80% swojej mocy, spala na godzinę zaledwie niecałe 1,2 litra oleju napędowego. Wyjątkowa trwałość oraz niezawodność pracy silnika to w dużej mierze wynik zaprojektowania go do działania w najtrudniejszych możliwych warunkach w rodzaju placów budowy itp. Zastosowanie agregatu do pracy w realiach domowych nie jest więc dużym obciążeniem dla urządzenia. Gwarantuje to w praktyce, że nasz agregat uruchomimy w każdej sytuacji oraz zawsze i wszędzie, kiedy potrzebujemy go użyć.
Masz pewność, że zakupionego u nas agregatu nie oddasz do serwisu jeszcze długo po nabyciu. Każdy silnik jest dokładnie testowany na etapie produkcji. Podzespoły naszych silników pochodzą od najlepszych producentów na rynku, m.in. z wiodącej firmy japońskiej NSK, która zaopatruje nas w główne łożyska do silników. Nasze silniki są w pełni zgodne ze standardami europejskimi oraz północnoamerykańskimi - otrzymały certyfikat CE oraz certyfikat EPA.

Niezawodna prądnica
Każdy fachowiec wie, że najlepsze i najtrwalsze są prądnic
e z uzwojeniami w 100% miedzianymi. Takie też zastosowaliśmy w prądnicy stosowanej w agregatach prądotwórczych Proton.
Wyjątkowa efektywność prądnicy wynika również z wykorzystania efektywnego rozwiązania systemu chłodzenia w którym zastosowaliśmy wentylatory bezpośrednio w aluminiowej obudowie a nie na wale wirnika za kołem zapasowym . Prądnica wyposażona jest także w stabilizator napięcia AVR+. Szczegółowe dane na jego temat umieszczamy poniżej

Dane techniczne agregatu Proton 3 | Wartość |
---|---|
Moc znamionowa | 6200 Watt (7.7kVA) |
Moc maksymalna (do 15 minut) | 6800 Watt (8.5kVA) |
Generowany poziom hałasu | 84dB (pomiar - 5m, otwarta przestrzeń) |
Napięcie | Trójfazowe, 400V oraz Jednofazowe 230V (1/3 mocy na gnieździe 230V) |
Częstotliwość | 50Hz |
Pojemność zbiornika paliwa | 12l |
Rodzaj paliwa | Diesel ![]() |
Spalanie | 1.1l na godzinę (praca na poziomie 90% mocy maksymalnej) |
Czas chłodzenia | 30 minut |
Praca na pełnym zbiorniku | 8 godzin |
Możliwość wyprowadzenia spalin poza obiekt | Tak |
Parametry silnika | |
Rodzaj silnika | Wysokoprężny (diesel) |
Ilość cylindrów | 1 |
Wtrysk bezpośredni | Tak |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Pojemność skokowa | 456 cc3 (88x75) |
Ilość obrotów na minutę (RPM) | 3000 |
Automatyczna regulacja obrotów | Tak |
Czujnik poziomu oleju | Tak |
Czujnik ciśnienia oleju | Tak |
Rodzaj rozrządu | Zaworowy napędzany kołem zębatym |
Sposób smarowania | Wymuszone, silnik z pompą olejową |
Rozrusznik | 800W |
Pojemność miski olejowej | 1.6l |
Proponowany olej | 10W40 SHELL HELIX półsyntetyk |
Rodzaj zaworu | Elektromagnetyczny, sterowany pojedynczym elektromagnesem |
Funkcje | |
Wbudowany i-AVR (2%) | Tak |
Samoczynny zapłon rezerwy | Opcjonalnie |
Pilot zdalnego sterowania | Tak, do 90m na otwartej przestrzeni |
Rodzaj rozruchu | Elektryczny oraz ręczny z linki |
Świece żarowe | Tak |
Czujnik oleju | Tak |
Wskaźnik poziomu paliwa | Tak |
Woltomierz | Tak - elektryczny |
Amperomierz | Tak - elektryczny |
Zabezpieczenie prądowe | 3xC16 |
Licznik motogodzin | Tak - elektryczny |
Akumulator | 32Ah |
Zestaw transportowy | Tak (koła oraz rączki) |
Wymiary | |
Średnica kół Ø | 22cm |
Długość | 74cm |
Szerokość | 50cm |
Wysokość | 62cm |
Waga brutto | 143kg |
Waga netto | 129kg |